Artikel Terkini

8 Tahun Bersama, Isteri Terkilan Suami Kahwin Lain Senyap-Senyap.. Rupanya Dah 2 Tahun Bermadu

8 Tahun Bersama, Isteri Terkilan Suami Kahwin Lain Senyap-Senyap.. Rupanya Dah 2 Tahun Bermadu
8 Tahun Bersama, Isteri Terkilan Suami Kahwin Lain Senyap-Senyap.. Rupanya Dah 2 Tahun Bermadu 1

8 Tahun Bersama, Isteri Terkilan Suami Kahwin Lain Senyap-Senyap.. Rupanya Dah 2 Tahun Bermadu

Hati isteri mana yang tidak remuk apabila mendapat tahu bahawa suami tersayang rupa-rupanya sudah berkahwin dengan wanita lain sejak dua tahun lalu. Lebih perit lagi, rumah tangga yang dibina selama lapan tahun itu musnah begitu sahaja.

Kantoi suami kahwin dua

8 Tahun Bersama, Isteri Terkilan Suami Kahwin Lain Senyap-Senyap.. Rupanya Dah 2 Tahun Bermadu 3

Menerusi beberapa video di TikTok, Hartatye berkongsi kisah bagaimana dia tahu suaminya sudah berkahwin lain. Menurut Hartatye, semuanya bermula apabila dia terjumpa telefon bimbit kedua milik suaminya.

Apabila mendapat tahu lokasi tempat tinggal ‘madunya’ itu, si isteri bergegas dan bertemu dengan seorang wanita yang dipercayai adalah saudara terdekat kepada madunya. Seperti terketar-ketar untuk memberitahu, wanita itu mengesahkan bahawa pasangan berkenaan sudah setahun berkahwin. Terasa seperti ditipu ‘hidup-hidup’, si isteri kemudiannya menangis dengan penuh rasa kecewa.

Aku pernah tunggu suami balik sampai ke pagi. Rupanya dia balik ke rumah isteri kedua.

Pada awalnya, si isteri menyangka lelaki berkenaan sudah berkahwin selama setahun, rupa-rupanya pasangan itu sudah berkahwin dua tahun. Malah, mereka turut dikurniakan seorang cahaya mata.

8 tahun kahwin dengan aku, 2 tahun dia kahwin dengan perempuan tu. Hancur hidup aku. Hancur sehancurnya lepas dapat tahu semuanya.

Rupanya mentua bersekongkol

8 Tahun Bersama, Isteri Terkilan Suami Kahwin Lain Senyap-Senyap.. Rupanya Dah 2 Tahun Bermadu 4

Tidak mendiamkan diri dan ingin menuntut keadilan, ibu kepada dua anak itu kemudiannya membuat laporan polis dan pihak polis mengatakan bahawa suaminya boleh berdepan dengan hukuman penjara selama lima tahun jika disabit bersalah.

Mereka dah berani main dengan api. sekarang mereka kena rasa bahang api tu. Selama ini saya dianggap sebagai perempuan b*d*h yang hanya duduk rumah je.

Lebih mengejutkan lagi apabila keluarga ‘madunya’ mendedahkan bahawa si suami pernah menyatakan bahawa dia sudah dalam proses untuk berpisah sedangkan perkara terbabit adalah tidak benar.

Pelik bagaimana keluarga ‘madunya’ boleh menerima lamaran suaminya, rupa-rupanya lelaki terbabit sudah merancang untuk merahsiakan perkahwinan tersebut bersama ibu bapanya dan mereka masih berpihak kepada anak lelaki serta menganggap ia adalah satu fitnah.

Lepas kantoi, dia talakkan isteri kedua. Dia ingat dengan cara macam tu aku nak balik dekat dia? Memang tak lah. Lepas aku failkan tuntutan talak, dia tak nak lepaskan aku. Jadinya proses penceraian makin lambat.

Tapi rupa-rupanya dia ada ada perempuan baru. Macam tu je dia ‘beli’ perempuan. Bawa pergi tempat makan yang biasa kami anak beranak makan.

Video penuh

@hartatye? suara asli – Hartatye
@hartatye berani berbuat harus berani di penjara!!! #fyp #fyp? ? NANTI _ FREDY _ REMIX BY ALI XD – ?????? ????????_
@hartatye msh bisa dia bohong?? #fyp #fyp? #selingkuhviral ? suara asli – Hartatye
@hartatye perempuan baru nya di ajak makan dong ke tempat biasa dia ajak makan anak istri nya dsna.. aahh sudahlah? #fyp #fyp? ? suara asli – KADUNG TRESNO

Sumber : hartatye

8 Tahun Bersama, Isteri Terkilan Suami Kahwin Lain Senyap-Senyap.. Rupanya Dah 2 Tahun Bermadu 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list