Artikel Terkini

Berpelukan Dengan Fuad Rahman, Tom Akui Jahil Agama

Berpelukan Dengan Fuad Rahman, Tom Akui Jahil Agama
Berpelukan Dengan Fuad Rahman, Tom Akui Jahil Agama 1

Susulan gambarnya berpelukan dengan kekasihnya Fuad Rahman, penyanyi Tom tampil membuat permohonan maaf.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Tom berkata kehidupannya tidak sama sepertiorang lain yang tahu halal haram serta baginya berpelukan dengan lelaki adalah perkara biasa.

BACA: “Anak-Anak Saya Sayang Fuad, Panggil Dia Bapak” – Tom

Berpelukan Dengan Fuad Rahman, Tom Akui Jahil Agama 2

“Minta maaf pasal gambar saya yang sudah tersebar berpeluk mesra dengan lelaki, tak sengaja. Sebelum ini bagi Tom berpelukan dengan lelaki tu benda biasa dan normal,” katanya.

Menurut Tom lagi, dia mengakui tidak mengambil berat mengenai perkara tersebut serta memohon maaf sekiranya ada yang kurang senang dengan gambar tersebut.

“Kehidupan saya mungkin tidak macam orang lain yang tahu halal dan haram. Salah saya tidak ambil berat perkara sebegini sebelum ini.

“Maaf sangat-sangat. Pada yang kurang senang tengok gambar-gambar dan video saya sebelum ini, saya mahu mohon maaf,” katanya.

Dalam pada itu, Tom mengakui dia jahil dalam soal agama serta meluahkan hasrat untuk belajar tentang agama.

“Tom jahil bab-bab ni, bab-bab agama Tom  tak berapa teror sangat. Tom pun teringin nak belajar agama. Tom selalu confuse tentang halal haram sebab Tom dah biasa dengan kehidupan terlalu open antara lelaki dan perempuan, bab-bab agama ni Tom tak berapa tahu sangat,” tulisnya.


Berpelukan Dengan Fuad Rahman, Tom Akui Jahil Agama 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list